Posted in Life, Uncategorized

Chestionarul lui Proust – varianta short

Principala trăsătură a caracterului meu: O curiozitate imprevizibilă. Sunt un fel de licurici.

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: Oh! Trei S-uri :)) Simţul umorului, sinceritatea, spontaneitatea care nu te lasă să fii plictisitor.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Curaj, bunătate, eleganţa care se reflectă din interior spre exterior.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Loialitatea, nebunia, simţul umorului, personalitatea.

Principalul meu defect:  Sunt mai multe, Proust! :)) Înţepenesc în obsesii. Şi proiectez caracteristici care nu există (din alea bune!) asupra oamenilor.

Ocupaţia mea preferată: Să mă amuz. Funny talks with my brain.

Visul meu de fericire: Liniştea de a fi atât de bine încât să nu vrei să schimbi nimic la viaţa  ta.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Moartea sau boala celor dragi, neputinţa de a ajuta pe cineva în suferinţă.

Ce-aţi vrea să fiţi?  Cea mai bună versiune a mea. Un om cu cât mai puţine regrete.

Ţara în care aş vrea să trăiesc: Sunt mai multe, mă îndrăgostesc zilnic de o imagine sau de o stare.

Culoarea preferată: Verde, albastru, plus altele – depinde şi aici de mood.

Floarea preferată: Să văd: maci, levănţică. Să primesc: cred că orice, mai puţin garoafă. Cea mai sinistră şi boring floare din câte există…

Pasărea preferată:  Greu de ales între pasărea colibri, piţigoi, pescăruş.

Prozatorii mei preferaţi:  Aoleu, sunt cam mulţi. Ce îmi vine acum în minte: Cortázar, Sábato, Cărtărescu, Gheorghe Crăciun, Exupéry , Saul Bellow, Nabokov, Calvino.

Poeţii mei preferaţi: Gellu Naum, Mircea Ivănescu, Ioan Es.Pop, Radu Vancu.

Pictorii preferaţi: Şi aici mai mulţi. Îmi plac diverse detalii. Pădurile lui Klimt. Imaginaţia lui Dalí. Apa sau câmpul cu maci de la Manet. Albastrul lui Van Gogh. Satira lui Goya.

Eroii din viaţa reală: Câţiva oameni care au murit.

Ce detest cel mai mult: O groază: ipocrizia, răutatea, conformismul ca prostie – a gândi şi a face ca alţii pentru a părea interesant-, prejudecăţile de tot felul, lipsa de originalitate şi incorectitudinea.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Cele contemporane, din politică.

Darul natural pe care-aş vrea să-l am: O nesimţire senină. Să îmi pese mai puţin.

Cum aş vrea să mor: La sfârşitul unei vieţi în care am lăsat amintiri bune celor din jur.

Starea de spirit actuală:  Nerăbdare 🙂

Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: Naivitatea, uituceala.

Deviza mea: Leave this world a little better than you found it.

Author:

Hello! Imi poti scrie oricand la: zigzag22@yahoo.com

Leave a Reply

